MIN ÄLSKLING INLÄGG 2

Jag glömde helt bort att skriva om mi älskling i förra inlägget! Jag hade "min älskling" som rubrik med skrev inte om det haha yr jag är! 
Jag fick en Canon EOS 600D när jag fyllde år! Så lycklig! Den är överbra och jag älskar den! Jag har inte lärt mig så mycket än, det är min första systemkamera så jag är nybörjare men det ska nog bli bra! :) 
Kommer att lägga in lite fina bilder som jag har tagit med den senare men har sjukt mycket i skolan just nu så hinner inte idag eller i helgen(SM) men det kommer upp snart! 
 
Tips på bra fottoblogg? Skriv i en kommerntar!
 
 


Kommentarer
Annika

SV: tack :D

2012-11-14 @ 18:14:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0