Portkod 1321

Just nu sitter jag och kollar på portkod 1321. Jag fick tipset av en kompis så tänkte tipsa er ;) I allafall så älskar jag portkod 1321, man fastnar verkligen för den och kan inte sluta kolla, så jäkla bra och roligt! 

Det finns 10 avsnitt och varje varar i ungefär 10 minuter. Det kommer ut ett nytt avsnitt varje tisdag på SVTplay och jag tror att det har kommit ut 6 eller 7 avsnitt än så länge. 

Serien handlar om två tjejer som inte alls gillar varandra och de har helt olika personligheter. Deras föräldrar blir tillsammans och åker på en turne tillsammans så dom ska bo i samma lägenhet o det blir skit ball! Det är verkligen en bra serie! Kolla på den! :D  

Klicka     HÄR

    

         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0